Als je doet wat je deed krijg je niet meer wat je kreeg

Delen:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

In deze gastblog laten we Ilone Hansman, Directeur van communicatiebureau HFCM aan het woord. Sindskort is HFCM één van de partners van de kiemkr8 Innovatieplantage. Hierin vertelt zij waarom innoveren zo belangrijk voor ondernemers is: ‘Als je doet wat je kreeg, krijg je niet meer wat je kreeg’.

Ondernemers realiseren zich steeds meer dat onze mooie wereld sneller en sneller verandert. Technologie, cultuur, manieren van denken en werken. Daar waar je eerder nog kreeg wat je kreeg als je deed wat je deed is het nu meer een kwestie van; wie het best inspeelt op de behoefte van je klant en dit het best weet te vermarkten krijgt het meest.

Wie flexibel is en meebeweegt, wie een puur en echt verhaal heeft of wie marketing anno 2019 begrijpt, die wint. Ik ken vrijwel geen bedrijven meer die niet met innovatie bezig zijn, hoe klein of groots ook. De kunst is het goed aan te pakken, wat komt er bij kijken? Mensen meenemen en meekrijgen, zorgen voor een gedegen uitgedacht plan, goede financiering en uitstekende communicatie. Dan heeft een nieuw idee ook kans van slagen en komt het echt van de grond.

Daarom zijn wij zo enthousiast over de Innovatieplantage en zijn we partner geworden van dit programma. Er zijn 8 stevige stappen waarin alles aan bod komt dat nodig is. En als de ondernemer z’n huiswerk goed doet rolt er een kant en klaar businessplan uit waarmee je verder kunt en komt. Ik wens alle ondernemers die mee gaan doen heel veel succes met hun innovatie! Als je doet wat je deed krijg je niet meer wat je kreeg!

Ook Henk Lassche, Directeur Noord Nederland at Countus accountants + adviseurs en partner van de Innovatieplantag schreef een gastblog over het belang van innoveren.

Heb je interesse in de kiemkr8 Innovatieplantage neem dan contact op met kiemkr8

Laat een reactie achter